پانزدهمین جشنواره پژوهشی ابنسینا: دکتر معین؛ پژوهشگر برتر بالینی شد
پانزدهمین جشنواره پژوهشی ابنسینا:
دکتر معین؛ پژوهشگر برتر بالینی شد


برگزیدگان پانزدهمین جشنواره پژوهشی و آموزشی ابنسینا طی مراسمی با حضور دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس، دکتر حسن قاضیزاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر علی جعفریان، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران و جمعی از استادان و دانشجویان پزشکی در تالار ابنسینا دانشکده پزشکی این دانشگاه معرفی و تقدیر شدند. بر اساس رای هیات داوران، دکتر معین؛ پژوهشگر برتر بالینی شد.
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ساعت توسط شورای منتخبین نمایندگان پزشکان خانواده
|