رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران: سازمان تامین اجتماعی، بخشی از مطالبات دانشگاه را پرداخت کرد
سازمان تامین اجتماعی، بخشی از مطالبات دانشگاه را پرداخت کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با توجه به پیگیریهای به عمل آمده، سازمان تامین اجتماعی بخشی از مطالبات دانشگاه های علوم پزشکی کشور را پرداخت نمود.
وی با بیان اینکه این پرداختی ها در حال توزیع بین واحدهای تابع بیمارستانها و سایر مراکز بهداشتی است، تصریح کرد: امیدواریم با پرداخت این مطالبات، مشکلات واحدهای ارایه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی مرتفع شود.
قائم مقام وزیر بهداشت در مازندران، ادامه داد: افزایش 56 درصدی حقوق و مزایای کارکنان حوزه سلامت و افزایش تنها 6 درصد از مجموع اعتبارات جاری به دانشگاه های علوم پزشکی، منجر به بروز اختلال در بودجه دانشگاه و نیز ارایه خدمات در مراکز درمانی شد لذا پرداخت بدهی های تامین اجتماعی به این دانشگاهها، بخشی از مشکلات مالی را برطرف نمود.
دکتر ناصحی، با اشاره به پیگیریهای جدی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در دریافت مطالبات خود از سازمان تامین اجتماعی، افزود: این پیگیریها منجر به پرداخت قسمتی از مطالبات دانشگاه های علوم پزشکی شده است.
وی خاطرنشان کرد: در هفته های اخیر نیز با حضور در معاونت راهبردی ریاست جمهوری و وزارت بهداشت قولهای مساعدی برای برطرف شدن سایر مشکلات بودجه ای داده شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: اگر مطالبات سازمان تامین اجتماعی پرداخت نمی شد، دانشگاه های علوم پزشکی کشور توان ادامه پرداخت حقوق و مزایای پرسنلی را نداشتند.